Рекламные накидки с логотипом. Промо жилеты в Киеве.Пошив фартуков и манишек.

Промо акции

ПРОМО АКЦИИ, ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕДЕНИЕ РЕКЛАМНЫХ АКЦИЯ ПО СТИМУЛИРОВАНИЮ ПРОДАЖ



Існує достатня кількість варіантів підвищення продажів. Одним з найефективніших способів заслужено вважається проведення промо-акцій.Згідно зі статистичними даними, три чверті покупців ухвалюють рішення про вибір товару безпосередньо в магазині, тому при грамотному підході промо-акції по стимулюванню продажів допомагають різко збільшити продажі Вашої продукції, як під час проведення акції, так і на деякий час після.
Промо-акції вирішують відразу кілька важливих завдань:
    Знайомлять споживачів з Вашою продукцією: переконавшись в якості продукту, покупець обов'язково зверне на нього увагу під час чергового візиту в магазин.    Сприяють підвищенню впізнаваності бренду: чим більше покупців будуть поінформовані про Ваш товар, тим більше у Вас з'являється потенційних споживачів.    Збільшують число продажів: промо-акції завжди призводять до збільшення відсотка покупок Вашого товару, оскільки Ваші потенційні споживачі можуть відразу (на місці) оцінити смак / якість / запах і т.п. продукції.    Допомагають виділити товар серед компаній-конкурентів: позитивний ряд асоціацій, сформований під час промо-акції, буде вигідно відрізняти ваш продукт в ряду аналогічних.Стимулювання покупця проходить найбільш ефективно, якщо реклама проводиться у формі особистого спілкування з клієнтом. Таким чином Ви допоможете сформувати довірче відношення і позитивні асоціації з Вашою продукцією.Є кілька механік проведення рекламних акцій:

Консультація.Такий варіант акцій увазі презентацію властивостей Вашого продукту покупцеві. Ймовірність покупки значно підвищується, завдяки професійним рекомендаціям, кваліфікації та грамотному спілкуванню з клієнтом промо-персоналу.
Дегустація.Це одна з найефективніших механік в акціях. Подібні промо-акції дозволяють споживачеві оцінити характеристики продукції в точці продажів.
Семплінг.Безкоштовна розсилка або роздача зразків (пробників) вашої продукції представникам або широкою, або цільової аудиторії. Ця механіка особливо популярна серед компаній, які випускають на ринок новий продукт, наприклад, новий парфум.
ЛіфлетінгРоздача рекламної поліграфії в місцях зосередження представників цільової аудиторії. Один з найбільш поширених і простих способів привернути увагу до магазину в цілому, до конкретного товару або до проведеної в торговій точці акції.
Подарунок за покупку. Акція «Подарунок за покупку» досить поширена механіка щодо стимулювання збуту. Вона дозволяє мотивувати споживачів до придбання товару, за який він отримає подарунок. Додатковий ефект досягається у випадку, якщо у клієнта є можливість вибрати один з подарунків або зібрати колекцію, набуваючи Ваш продукт.
Маркетингове дослідження. Глибокий аналіз дозволяє виявити попит на Ваш продукт серед споживачів, а також виявляти можливості для пропозиції його в якості альтернативи вже відомим брендам. Вони необхідні для оцінки потенційної і реальної ефективності проведених рекламних заходів, а також для створення аналітичної бази для прийняття управлінських рішень.  

 [url=http://designtvoy.com]подпись[/url][/quote]    



Обновлен 21 янв 2016. Создан 17 янв 2016



Besucherzahler russian women for marriage
счетчик посещений
Движок интернет-магазина