Рекламные накидки с логотипом. Промо жилеты в Киеве.Пошив фартуков и манишек.

 

BTL - це що? BTL-реклама - що це таке?




Основні переваги BTL-реклами Маркетинг Поради з маркетингу Ав. Ангеліна Лобанова 17 січня 2015 Підписатися Поділитися Поділитися інформацією Рекомендувати Концепція інтегрованих маркетингових комунікацій стає все більш популярною. Вона включає в себе як традиційний рекламної кампанії - ATL-реклама, так і BTL-комунікації та зв'язки з громадськістю. Якщо з класичною рекламою все зрозуміло, то BTL - це що? Поставити межу Терміни ATL і BTL з'явилися приблизно в середині 20 століття. Багато хто, напевно, чули історію про керівника, який під час підписання рекламного бюджету, включили витрати на поширення безкоштовних зразків продукції і записав їх власноруч під рискою основних витрат. Згідно з цією легендою і виникло поділ на «над рисою» і «під рискою».

 

До витрат на ATL відносяться витрати, пов'язані з розміщення рекламної інформації в засобах масової інформації. Це телебачення, радіо, зовнішня реклама, друковані видання. До БТЛ ж відносяться всілякі способи стимулювання збуту. Витрати на цьому напрямок розраховується із загального бюджету на реалізації маркетингових комунікацій. Однак існує тенденція перерозподілу бюджету БТЛ з залишкового в категорію основних. BTL-індустрія BTL - це що? Англомовний термін, що описує маркетингові комунікації в залежності від принципу формування цільової аудиторії.

 

Дослівний переклад «нижче лінії» означає «під рискою». Являє собою тонкий маркетинговий інструмент, що включає стимулювання збуту, розміщення POS-матеріалів, мерчендайзинг, пряму адресну розсилку, стимулюючі акції для покупців і співробітників торгової ланцюга. Вважається, що БТЛ-реклама більш адресна і дозволяє доносити заклик до покупки або будь-яке інше рекламне повідомлення безпосередньо до кінцевого індивідуального споживача. Зазвичай заклик гранично індивідуальний, а БТЛ працює, як правило, безпосередньо в місці продажу або зоні ухвалення рішення про покупку. БТЛ це що BTL в Росії Ефективність традиційної реклами в ЗМІ поступово знижується, що призводить до зростання активності BTL-заходів, підвищенню якості даної індустрії і збільшення бюджету на проведення промо-заходів. ATL- і BTL-реклама конкурують між собою за бюджет клієнта. Багато російських компаній вважають за краще співпрацювати з мережевими агентствами, створювати проекти спільно. Тому що тримати цілий відділ в штаті - це дорого і недоцільно. А деякі навіть і не знають, що являє собою BTL-проект зсередини і взагалі BTL - це що?

 

Корпоративні стандарти диктують вимоги агентств, в тому числі, що стосуються унікальності реалізованих промо-заходи. БТЛ реклама Причини зростання популярності BTL Споживачі стають більш вимогливими і поінформованими, їм необхідно самостійно розбиратися в пропонованих товарів, отримувати про них більше корисної інформації, а в окремих випадках і пробувати пропонований продукт. Все це пропонує добре організованого BTL-захід. BTL-реклама створюється безпосередньо для цільової аудиторії і спрямована на кінцевого споживача продукції, що просувається. Очевидно, що потенційна віддача від неї буде значно вище, ніж від класичної реклами в ЗМІ, де рекламне послання отримує все, незалежно від того, потребує люди в цьому товарі чи ні. BTL-кампанії Рекламне BTL-агентство використовує такі інструменти для впливу на кожного конкретного покупця: стимулювання збуту, персональні комунікації, зв'язки з громадськістю, мерчендайзинг, POS-використання матеріалів, подієвий маркетинг. АТЛ і БТЛ реклама Для кінцевого споживача менеджер БТЛ може запропонувати такі способи стимулювання, як дегустації, акції з видачі подарунків за покупку, безпрограшні лотереї, поширення пробників (семплінг), Роздача POS-матеріалів. Для стимулювання продавців, директорів роздрібних магазинів і дистриб'юторів застосовується мерчендайзинг. Він являє собою викладку товару на вітринах і прилавках та відстеження наявності товару в місцях продажів. Також організовуються конференції, семінари, конкурси, лотереї. До подієвим спеціальних заходів належать виставки, фестивалі, концерти по просуванню продукту, бренду або марки серед споживачів. Заходи щодо підвищення лояльності партнерів і по інформуванню про діяльність компанії.  

 

Це прес-конференції, семінари, виставки. Також до спеціальних заходів можна віднести програми по зміцненню корпоративної культури всередині компанії між співробітниками. Це спільне проведення свят, популярний сьогодні тімбілдінга. Маркетингові дослідження полягає в проведенні порівняльного аналізу учасники ринку, необхідність визначення обсягу, частки ринку. Виявлення тенденцій розвитку ринку. БТЛ рекламне агентство Промо-акції БТЛ-проекти, як правило, включають роботу промоутера, супервайзера і менеджера проекту або координатора. Саме промоутер буде найважливішим ланкою в цьому ланцюжку.



Создан 13 апр 2017



 
Besucherzahler russian women for marriage
счетчик посещений
Движок интернет-магазина