Рекламные накидки с логотипом. Промо жилеты в Киеве.Пошив фартуков и манишек.

 

В Україні хочуть узаконити рекламні війни




Вкоре в Україні може відродитися давно забута практика - виробники товарів і послуг дозволять вовсю використовувати порівняльну рекламу, причому з згадуванням торгових марок конкурентів. Проще сказати, заехавшая в гости тетя Ася зможе порівняти свій порошок не з безликою білою коробкою «іншого виробника», а безпосередньо з товаром конкурентаВідповідні пропозиції містить законопроект №8515 «Що стосується гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу», який уклав в Раду групу нардепів.
Что предлагают
Відповідно до діючого в Україні законодавства, порівняльна реклама в країні фактично заборонена. Закон дозволяє протипоставляти виключно окремі характеристики товару. Але категорично забороняє навіть двосмислові наміри та відсилання на аналогічні вироби.
Разом з тим порівнювати товари конкурентам в рекламі дозволяється компаніям у багатьох країнах світу. Не без обмежень, звичайно, і при умови підтвердження об'єктивності порівняння, але все-таки можна. При цьому вважається, що споживач від такої практики тільки виграє. Ведь він отримує саму важливу інформацію для нього, робить вибір.
Нардепи пропонують усунути дискримінаційні норми українського законодавства, а заодно гармонізувати його з європейськими директивами. Проект, який вони внесли в Раду, прямо і недвозначно дозволяє використовувати в рекламі конкуренти брендів, не питаючи їх дозволів. В тому числі в відношенні лікарських засобів та фінансових послуг.
Як захищати від зловживань
При цьому депутати хочуть встановити ряд обмежень, які допоможуть захистити товаропроизводителей від необоснованих нападок конкурентів. Зокрема, порівнювати можна лише однотипні товари та послуги, і зробити це об'єктивно, спираючись на конкретні вимірювані критерії, включаючи ціну. Тож доводиться заявити, що чипси однієї компанії вкуснее сухариків іншого - не вийде.
Крім того, проект містить пряму заборону на дискредитацію якості товару або репутації виробника. Норма, надо відзначити, дуже спорна, тому що будь-яке порівняння в користі товару рекламодавця суд може так чи іншим чином оцінити як дискредитацію якості конкурента.
Документ вимагає від любителів обмивати косточки колег по цеху та дотримуватися принципів добросовісної підприємницької практики. Останні виписали в Законі «Про захист прав споживачів».
Покупателям нарежут прав
Депутати не стали обмежувати внесення змін в рекламний закон, а істотно змінили вимоги до підприємців у частині захисту споживчих прав. Частково, це повинно спасти виробників від нападу в порівнянні реклами. Але найбільше сподобаються пропоновані новини простими українцями. А ось кому абсолютно точно вони придуться не по душі - так це маркетологи і продавці.
Діючі норми вже забороняють торговцю або виробнику ввести покупця у помилку щодо кількості та наявності товару, його характеристики та ін. Якщо проект буде прийнято в нинішньому редакції, підприємцям доведеться розповісти потенційним клієнтам у обов'язковому порядку і в гарантійний термін, і своєму розташуванні, і в реквізитах, а також укажіть способи та умови продажу, оплати та доставки товару.
Це добавит складності невеликим інтернет-магазинам, особливо тим з них, які працюють за моделлю дропшипінга. А ось великі гравці, говорять експерти, і без депутатських ініціатив прагнуть бути максимально чесними з клієнтами.
«Закон не сильно перейграє умови на ринку. Так, як у випадку акції, серйозні магазини гарантовано знають про наявність товару і частіше всього в акції відпускають саме той товар, що вже був закуплений або попередньо придбаний самим магазином. А деякі навіть влаштовуються власними складами », - запевнили в прес-службі інтернет-магазину hozdom.com.
Купи квартиру - вийграй авторучку
А вот хитрите со сроком, в течение которого продается изделия, строго настрого запретят. Це полагают авторы документа, лишает человека возможности зробити осознанный выбор.
Також нардепи хочуть поставити поза законом проведення лотереїв та розіграшів товарів покупців товару або послуги, а також заборонити торговцям грати за законними правами споживача, представляючи їх як перевагу конкретного виробу.
Відокремлена увага законотворців досягається практикою заманювання покупців у магазині за спеціальними цінами та знижками. Проводити такі промо-заходи вони не запретили. Але встановили вимогу виконати рекламовані умови, особливо в частині наявності промоутіруемых товарів. Суть нового правила проста: немає товару, не повинно бути реклами.
Втім, як на практиці добитися його виконання, автори не вкажуть. Не виключено, що магазинам і вовсе доведеться відмовитися від подібних маркетингових виїздів. Ведь снимать рекламу с нескольких десятков билбордовсразуже после того, як акційний товар буде продаватися, фізично неможливо.



Создан 27 июн 2018



 
Besucherzahler russian women for marriage
счетчик посещений
Движок интернет-магазина